Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego – STYLOVI
STYLOVI Mariusz Wizner, ul. Czwartaków 2/67a, 43-303 Bielsko-Biała, NIP: 5472050025, REGON: 521969692
- Zamówienia przyjmujemy:
– przez sklep internetowy: stylovi.pl;
– na platformie Allegro: allegro.pl/uzytkownik/butik_stylovi/sklep;
Klient składając zamówienie przyjmuje ofertę sklepu STYLOVI.
Sklep STYLOVI potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji.
Na wpłatę czekamy 48 godzin.
Nieopłacony towar zostaje zwolniony i wraca do sprzedaży.
- Ceny podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT. Klient płaci zwykłym przelewem bankowym na wskazane konto lub korzystając z bezpiecznych płatności Sky-Pay. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Nie ma możliwości osobistego odbioru czy zwrotu towaru – wszystko odbywa się przez firmy wysyłkowe.
- Koszty wysyłki: do ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki w zależności od wybranej opcji i kwoty zamówienia od 0 zł do 17 zł.
Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji z chwilą potwierdzenia wpłaty środków od Klienta.
- Wysyłka towarów następuje w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od chwili otrzymania potwierdzenia zapłaty, chyba że podczas składania zamówienia został podany inny termin realizacji dostawy.
Wysyłki towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień do wyczerpania zapasów.
Wysyłka towarów jest ograniczona do terytorium Polski.
Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od firmy.
Zastrzegamy sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak i w wysokości kosztów wysyłki, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które złożyły już zamówienia przed dokonaniem ww. zmian.
- Prawo do zwrotu towaru – odstąpienie od umowy: gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot środków powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez STYLOVI zwrotu Kupującego z kwestionariuszem odstąpieniu od umowy sprzedaży (do pobrania w zakładce: polityka zwrotów).
Towar należy odesłać na własny koszt – nie podlegający zwrotowi – do paczkomatu: BBI52M – ul. Stawowa 3, Bielsko-Biała, email: biuro@stylovi.pl, tel. 786 859 472. – UPEWNIJ SIĘ WCZEŚNIEJ, CZY NIE JESTEŚMY NA URLOPIE – taka informacja znajduje się zawsze na naszej stronie internetowej oraz portalach społecznościowych.
Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem (np. wynikającym z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu, zwrot nie zostanie przyjęty, a Towar odesłany na koszt Klienta. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność. Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny.
- Gwarancja – reklamacja: dokładamy wszelkich starań, aby towar dostarczany konsumentowi był wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. STYLOVI odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. Towar wadliwy wraz z reklamacją należy odesłaćna własny koszt – nie podlegający zwrotowi – do paczkomatu: BBI52M – ul. Stawowa 3, Bielsko-Biała, email: biuro@stylovi.pl, tel. 786 859 472 – załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. – UPEWNIJ SIĘ WCZEŚNIEJ, CZY NIE JESTEŚMY NA URLOPIE ;)
Gwarancja – reklamacja nie obejmuje wycierania się elementów pozłacanych jak i zużycia czy przetarcia się sznurka – są to rzeczy eksploatacyjne, które zwyczajnie się zużywają. Gwarancją również nie jest objęte zerwanie gumki w bransoletce. Możemy zaproponować przewleczenie ulubionej bransoletki na nowy sznurek lub gumkę – koszty przesyłki do nas jak i z powrotem do klienta leżą wówczas po stronie klienta.
Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych. W przypadku uznania roszczeń za zasadne, STYLOVI zwraca reklamującemu w ciągu 7 dni roboczych koszty reklamowanego towaru lub dokonuje naprawy wad ukrytych i odsyła na koszt STYLOVI pełnowartościowy produkt do klienta.