Darmowa dostawa już od 249 zł! 

Reklamacje i zwroty

Prawo do zwrotu towaru – odstąpienie od umowy:

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Towar należy odesłać na własny koszt – nie podlegający zwrotowi – do paczkomatu: BBI52M – ul. Stawowa 3, Bielsko-Biała, email: biuro@stylovi.pl, tel. 786 859 472 - UPEWNIJ SIĘ WCZEŚNIEJ, CZY NIE JESTEŚMY NA URLOPIE ;) 

Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. 

Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem (np. wynikającym z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru).

W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu, zwrot nie zostanie przyjęty, a Towar odesłany na koszt Klienta. 

Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność. Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny.

Zwrot środków powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez STYLOVI zwrotu Kupującego z kwestionariuszem odstąpienia od umowy sprzedaży. 

Gwarancja – reklamacja: dokładamy wszelkich starań, aby towar dostarczany konsumentowi był wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. STYLOVI odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. Towar wadliwy wraz z reklamacją należy odesłaćna własny koszt – nie podlegający zwrotowi – do paczkomatu: BBI52M – ul. Stawowa 3, Bielsko-Biała, email: biuro@stylovi.pl, tel. 786 859 472 – załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. – UPEWNIJ SIĘ WCZEŚNIEJ, CZY NIE JESTEŚMY NA URLOPIE ;)

Gwarancja – reklamacja nie obejmuje wycierania się elementów pozłacanych jak i zużycia czy przetarcia się sznurka – są to rzeczy eksploatacyjne, które zwyczajnie się zużywają. Gwarancją również nie jest objęte zerwanie gumki w bransoletce. Możemy zaproponować przewleczenie ulubionej bransoletki na nowy sznurek lub gumkę – koszty przesyłki do nas jak i z powrotem do klienta leżą wówczas po stronie klienta.

Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych. W przypadku uznania roszczeń za zasadne, STYLOVI zwraca reklamującemu w ciągu 7 dni roboczych koszty reklamowanego towaru lub dokonuje naprawy wad ukrytych i odsyła na koszt STYLOVI pełnowartościowy produkt do klienta.